Let users filter reviews by services

J’aimerais avoir la possibilité d’ajouter un filtre aux avis (ex : service 1, service 2, service 3), afin que mes clients puissent accéder directement aux avis qui les intéressent.

I would like to have the option to add a filter to the reviews (e.g., service 1, service 2, service 3), so that my customers can directly access the reviews that interest them.

Merci ! :slight_smile:

Hi there, @Morgane_Sphere_de_Re :waving_hand:

Thanks for sharing your thoughts!

I see that you’re using tabs that let customers filter reviews by sources (Google and Instagram). Does this option cover your needs? Or does the same source (for example, Google) includes reviews about different services and you’d need subfilters for a specific source?

Bonjour,

Actuellement, les avis sont regroupés par source (Google, Instagram, etc.). Ce serait vraiment intéressant de pouvoir également les classer par type de service.

Par exemple, de mon côté, je propose plusieurs services : des soins énergétiques et des guidances, et j’ai aussi une boutique.

Aujourd’hui, tous les avis sont mélangés, ce qui peut rendre la lecture moins claire pour les clients. L’idéal serait qu’ils puissent aussi filtrer les avis selon le service qui les intéresse en plus de la source.

Exemple :

• voir uniquement les avis de la boutique,

• uniquement les avis des soins,

• ou seulement les avis des guidances.

Cela permettrait une expérience plus claire et plus pratique pour les clients.
Merci d’avance :slight_smile:

Hello,

Currently, reviews are grouped by source (Google, Instagram, etc.). It would be really useful to also be able to categorize them by service type.

For instance, in my case, I offer several services: energy healing and guidance sessions, and I also run a shop.

Right now, all the reviews are mixed together, which can make them less clear for customers to read. Ideally, they should be able to filter reviews based on the specific service they are interested in—in addition to filtering by source.

For example:

view only reviews for the shop,

only reviews for healing sessions,

or only reviews for guidance sessions.

This would provide a clearer and more convenient experience for customers.
Thanks in advance!

Je vois, merci pour la précision !

Malheureusement, il n’est pas possible de mettre en œuvre cette idée pour le moment. Toutefois, si cette demande recueille davantage de votes, nous pourrions l’envisager lors de futures mises à jour :slightly_smiling_face:

Got you, thanks for clarification!

Unfortunately, there is no way to implement this idea now. However, if this request gains more votes, we might consider it in the future updates :slightly_smiling_face: